Beheer uw account met de Attiki Odos mobiele app
My e-PASS is een mobiele applicatie bedoeld voor de geregistreerde klanten van het Attiki Odos E-PASS-systeem en biedt de functionaliteit van zijn webportaal.
Binnen My e- PASS kunnen de gebruikers hun accounts beheren, hun betaalmethoden vernieuwen, toegang krijgen tot de klantenservice en hun dichtstbijzijnde Attiki Odos-filiaal vinden.
Om in te loggen, moeten de gebruikers beschikken over hun eigen login voor het Attiki Odos online account en moeten toegang hebben tot internet op hun mobiele apparaat.
Er zijn verschillende secties in Mijn e-PASS en de eerste keer de gebruikers de applicatie starten, wordt een welkomstscherm weergegeven met het inloggedeelte waar de gebruiker kan inloggen of gebruik kan maken van de andere secties van de contactgegevens en de locaties van het klantenservicecentrum.
Door te selecteren een van de elementen, een statische pagina met de contactgegevens van het telefoonnummer van de klantenservice en het e-mailadres van de klantenservice.
In Daarnaast ondersteunt My e-PASS ook permanent inloggen op het welkomstscherm, indien geselecteerd door de gebruiker.
Het welkomstscherm bevat ook het gedeelte My e-PASS-accountbeheer, dat toegankelijk is via het menu op aan de rechterkant van het scherm.
Binnen Mijn e-PASS zijn er verschillende functionaliteiten die niet zijn opgenomen in de webportal.